Jepulis ja jee! Kylläpä on vierähtäny aikaa siitä ku oon viimeksi käyny tänne skriivaamassa, aijai vaan. No kuitenkin, olen ollut työharjoittelussa lasten reumapolilla nyt kolme viikkoa ja oon vielä viikon 11:ta. Ens viikon oon lasten veri- ja syöpäpolilla, ku reumapoli on lomailemassa. Kyllä täytyy sanoa että lapset on mielettömän reippaita, uskomattoman ihania. Oon tykänny harjoittelusta, vaikka kyllä on ollu raskastakin, täytyy myöntää. Perjantaisin oon aina aivan puhki. Yksi väsyttävä tekijä on tämä matka 160km eestaas, yaks! Ajettava se on, ei voi mittään. Mutta päivässä menee kolmetuntia siihen että pääsee ees harjottelupaikalle ja takas, johtuen siitä että auto pitää jättää aina vähän kauemmas ja pukukopit on mutkien takana. Mutta tulee ainakin vähän liikuttua ulkonakin ;) Mutta s eon muuten vimppa perusharjoittelu, syksyllä ois vuorossa syventävät, että silleen! Ja kaks viikkoa enää tätä jäljellä.

Mutta mites laihutus on jatkunu... Pirun huonosti, mie romahin ja söin ku en ois ikkään ruokoo nähnynnäkkään! Nyt oon ollu jo neljä päivää ruodussa, tämä on viides ja hyvältä näyttää! Pittee tehä nyt vaan semmonen plakaatti missä on viisi asiaa mitä pitää elämässä muuttaa että saisin aikaan positiivisen muutoksen, ja viisi asiaa jotka auttaa siihen pääsemiseksi. Ei vaikeaa, eihän? Sitä sitten tuijottelen ja ihailen ja käytän sitä sellaisena mielen virkistäjänä kun tekee mieli jotain hyvää! Kävin eilen Mindiemissä Voice Massage hieronnassa... Ai autuus sentäänkin. Oli purukalustokin jumissa ;) Ja tuo oikee nilkka, hiukka ol kippee! Siellä on kalvot kuulemma aika kireellä. Mennään tytön kaa sinne seuraavan kerran, mutta aika saatiin vasta 3.5.2014  :( No parempi sillon ku vielä myöhempään. Tyttärellä on pohkeet huisan kirreet, kyykkyyn mennessä nousee kantapäät niiiiiin kauniisti, auts vaan, ni ajattelin että siltäkin auotaan vähä paikkoja!

Mitäs muuta minun elämähän? No sählyssä oli tämän kauden viimeinen turnaus viime viikonloppuna, joten siltä osin kausi pulkassa. Mie olin ekassa ottelussa maalissa, tasapeli, hyvä homma. Toisessa ottelussa vapisin sivussa kiljumassa, hävittiin, oliko peräti 5-2? Ja se vimppa ku meijän piti voittaa, mutta ne halus enemmän sitä ku myö. Eka ottelussa meillä oli vastassa sarja ykkönen, joten siltä osin se peli meni nappiin. Nyt sitten onkin kaahee mietintä jatkuuko sähly minun osalta vai ei. Ainakin tämän kevään kuljen mukana ku tytär on vielä messissä, sit pittää kahtoo et mitä tekkee. Toisaalta ois kiva jatkaa, toisaalta ei sitte yhtään! Elämä on. Siis jos jatkan, en halua olla pelkästään maalissa, vaan viilettää välillä kentälläki hauskoo pitämässä. no aika todellakin näyttää sitten mitä tapahtuu. Riippuu kyllä joukkue hengestäkin jatkuuko homam vai ei.

Tänään mennään plikan kaa treeneihin ja aamusta ajattelin käydä liukastelemassa koirien kaa tuolla pihalla. Toivottavasti pysyn pystyssä, on vaan jotenni niin karmasevat kelit tienpinnassa, ku ei oo kyse yleisestä tiestä ja asvaltista... Tai jos laittas hurtsit remmiin ja painuis tuonne "käytetyimmille" teille. No pittee miettiä asiaa. Oishan tuossa tuo juoksumatto, mutta ku tekis mieli tuonne pihallekki porhaltamaan. Jos menis pellolle pomppimaan ;) Jahas, jos ottais kahvia kitaan ja pukis piällesä ja tekis JOTAIN =) Se on menoks sanoi Annie Lenox! Aarinkoista päivee!