Jotenkin tuntuu että oon aina menossa johonkin suuntaan. No sehän ei auta ku mennä, eiks juu! Vkonlopun olin töissä paikassa jossa en oo ikinä ennen ollu, oli kivaa! Mutta ylpee oon, siltiki oon tiukasti pysyny "pusseissa". Jos oon ollu tienpäällä, oon syöny niitä juotavia naturdiet juttuja. Mutta kolme ateriaa päivässä ja that`s it! Eilinenkin meni hyvin, vaikka oltiin harkkapeleissä Nilsiässä. Me muuten VOITETTIIN sarjassa ylempänä pelaava joukkue 4-2... Vähänkö oltiin HYVIÄ!!! Torjunnat meni ihan kivasti ja hyvin jaksoin loppuun asti vaikka vähän jännitti miten sitä jaksaa niin pienellä energia määrällä, olinhan ennen ottelua tehny jo aamuvuoro hukin :) Mutta nälkä ei oo ollu, vaikka maha aina välillä kurniiki omiaan. Ja p...a lentää ku varpusparvi, se on tämän ruokavalion heikoin lenkki. Ja vettä oon muistanu hyvin juuva. 

Tänään kävin kirjastolla kaverin kaa opparia vääntämässä ja hyvälle mallille työsuunnitelma suatiinni, kannatti mennä. Mutta huomenna uudestaan, itku sentäänkin! No saahaanpahan homma etenemään! Välillä tuntuu että sairaanhoitajan tärkein osaamisalue on tutkiminen ja raportin kirjoittaminen hienoine lähdemerkintöineen. Näillä taidoilla siis hoitamaan sairaita kanssaimmeisiä... VAVISKAA!!!  No jospa sitä jotain muutakin oppia ois mukaan tarttunu! Tänään kävin muuten aamulla koirien kaa lenkillä, ettäs kehtasinkin olla niin ahkera ;) Ihana ilma oli, harmi että aurinko ei kerenny vielä nousta. 

Tyttäreni haki tänään toiseen joukkueeseen pelaamaan ens syksyksi. Muuttaa poies kotoa koulutuksen perässä, nähtävästi. Eihän ne oo kerenny vielä hakkeekaan ku neiti jo suunnittelee muuttoa. No hyvä sitä on olla ajoissa liikenteessä. On muuten aika pelottava ajatus et myö jäähään isännän kaa ihan kahestaan, niin ne vaan muksut lentää kolostaan. Harmi vaan että niin meijän rahatkin ;) Syksyllä sitten isonee vuokramaksut ja kaikki muutkin maksut, jipii vaan! No aika aikaansa kutaki. Onneksi minun ees pitäis valmistua joulukuussa, jos vaikka pääsis sitte tienaamaan kunnolla ni sais lapsetki elätettyä! Varmaan ne joskus alkaa oppimaan elämään ilman meijän rahallista tukkee. 

Mutta tässä tälle päivälle, pittää ruveta maksamaan Slanka tillaus että sais joskus lissee syötäveekin ;) Ai niin, aamupaino oli 94,9kg. Vuoden alusta tiputusta on tullu -6,6kg, huisaa!!! Siis painoin 1.1.-14 omalla vaa`alla punnittuna 101.5 kg, joten ihan pienestä mimmistä ei oo kyse... :( Mutta nyt kilot veks, eiks juu!