11.06.2018

Siitä on taas aikaa vierähtäny ku viimeksi oon tänne kirjoittanu. Mitään en ole tainnut oppia, paino on hyvissä lukemissa, valitettavasti. Minulla on nykyään kaksi koiraa, välillä oli 3, kunnes nartut innostuivat ottamaan yhtee oikein kunnolla. Nyt on siis tytär ja sen äippä. Koiranäyttelyitä on tullut kierreltyä aika paljon ja menestystäkin on tullut <3 Viime viikon loppuna olin erikoisnäyttelyissä nuoremman kanssa, mukana menossa oli 2 muuta kasvattiani. On se kiva käydä ja nähdä tuttuja ja moikkailla immeisiä ja tietty nähdä niitä "pentuja" jotka lähti vuos sitten maailmalle :)

Tosiaan, tuo elämäntapa muutos on ollut koko ajan mielenpäällä. Välillä on onnistunu suhtkoht hyvin, välillä ei sinne päinkään. Nyt kun todellakin sais itteään niskasta kiinni, ni hyvä ois. Minun lapset kannustaa minua todella hienosti, mutta ei nekään jaksa riippakiveä perässään vetää... Pitäis oikeestaan tehdä taulukko minkä takia haluaa olla hoikempi ja paremmassa kunnossa ja aina vilkasta sitä ku alkaa tökkimään tai haluaa nappasta jotakin hyvää.

Minun pitäis myös tehdä suunnitelma miten alan kouluttamaan koiriani. Nyt olen menossa niiden kanssa SPL:n leirille ja siellä metsäjäljelle. Siellä ois mahdollista suorittaa BH testi, uskaltaiskohan koettaa... No ainakin pitäs nyt intensiivisesti treenailla Koiran kanssa. Mutta joo, taidan lähteä tekemään niitä jälkiä :) Jospa sitä tästä taas...