Näin tällä kertaa :) Mutta todellakin! Tänään on vp, pitkästä aikaa sellainen etten ole menossa minnekkään tukka putkella. Olen siis alkanut käymään koiruleitten kaa myös suojeluharkoissa, koirat tykkää! Ei ne vielä puruja ota silleen, mutta viettejä testaillaan, siitä se alkaa. Suojeluporukoilla on mahtavaa se tottelevaisuus osia, tykkään! Kokosin juuri agility esteitä pihalle (pellolle), sitä voi treenailla sit kotona joutessaan, eli milloin? Kyllä sitä aikaa varmaan löytyy. Upea ilma ulkona, jos tykkää kuumuudesta, minä en hirmusesti välitä, mutta kun ilmoja ei oikein saa valittua! 

Olen muuten ollut viime viikon maanantaista asti Slanka kuurilla. Lauantaina söin kamun synttäreillä, mutta ruotuun palasin heti sunnuntaina. Olen todella ylpeä että pystyin palaamaan "ruotuun" syömisten jälkeen, en oo ikinä aiemmin siihen kyenny. No tiistaihin asti meni hyvin, eilen illalla söin pari nakkia, samoin ku äsken... Mutta siihen saa ne jäädä. Ens kuun puolivälin jälkeen ois mieheni kummilapsen häät, pitäs saaha ees vähän kiloja pois että löytäs ees jonkinlaisen mekon päälleen. Mutta hyvin kuitenkin pyyhkii, olo on parempi ja maha ei pömpötä niin pahasti.

Viime viikolla muutti lapset yhteiseen kämppään. Hyvä niin, vähentää maksuja! Saivat tosi upean kolmion siis joka paikka vimpan päälle remontoitu! Kaikki seinät koskemattomia ja autopaikka alakerrassa. Keskustaan matkaa noin 0,5 km jos sitäkään. Oon vähän kade, on se kämppä niin mahtava! Minun ei tarvinnu muuta ku käydä katsomassa asuntoa lasten kanssa ja kirjottaa vuokrasoppariin nimeni. Lapset hakivat meidän pakun ja tekivät muuton kavereittensa kanssa. Reippaita rakkaita <3 

Mitäs tänään... Kokoan nuo esteet loppuun ja menen sitten mustikkaan. Sen jälkeen tekee varmasti mieli uimaan, niin minun kuin koirien. Mutta ei asiat tule valmiiksi tässä istuessa, se on siis menoa taas!