Että oonkin ollu ahkera kirjoittelija, ups vaan! No laihdutus urakkani on lähtenyt maltilla matkaan, paino on nyt 97,8kg. Eli viimeksi se oli 99,5kg. Suunta on oikea, vauhti hieman hidas :) Mutta eikö ne sano että maltti on valttia? Ei minulle, hermostun ku ei ala tulla tuloksia ja nopeasti. No eilen sitten aloitin Slankan pusseilla, ainakin viikon olen tiukasti, toivottavasti toisenkin! Hyvä ois saaha kunnon alku hommalle, siitä sitten muistella miten sitä pitäs syödä. Nyt mie oon siinä seuranta.kevennyt.fi jutussa... Sinne on hyvä merkitä syömisesä, jos vaikka oppis miettimään minkä verran mikkii on. 

Miulla on tilauksessa myös saliohjelma, jonka toivottavasti saan kohta, ihku että jänskättää. Ihanaa ku tekijä tulee neuvomaan liikkeet oman kyläni salille, missä sitä tekisinkin! Ja saan kenties lauluseuraa :) Joku toinenkin ihastunut karaokeen. Jos saiskin kroppaa paremmalle mallille, ois ihana kokeilla kipasta jossain laulukilpailussa. Jos tuntee ittesä ok näköiseksi, auttaa se itsetuntoon, joka heijastuu laulu varmuuteen vähentämällä jännitystä. Harkoissa oon käyny, ottelukin on tässä välissä ollu. Kyllä käy sykkeet korkealla ku kunnolla joutuu liikkumaan maalilla :) Ja oon käyny koirien kaa lenkillä, vautsi minä. Vaikka onkin ollu aika kylmät ilmat, on ihanan raikasta! 

Kohta pitäs lähtee tutustumaan moniammatillisen harjoittelun puitteissa paikkaan johon teemme teemapäivän. Kaikkea sitä... No pakko tehhä "kaikkea sitä" että valmistuisi joskus! Eilen kävin kampaajalla, värjäsin hiuksia ja siistin, ajattelin hieman kasvattaa niitä, jos vaikka kesän tietämillä sais niihin pidennykset. Jahas, jos lähtis valmistautumaan tapaamista varten. Pitää käyvä vilkaisemassa vieläkö tytär on hengissä, kipeeksi tuli eilen ja nukkuu vielä. Ei oo ees heränny koirien touhuiluihin tai minun ja miehen metelöintiin. Rapsakkaan raikasta päivää kaikille :)